2011. szeptember 15.

yo ho

ma végre egy ilyen mozizós nap van 8) az előbb néztük meg a Thort [Asgard és Skarsgard rulez], előtte pedig a Karib4et végre OO moziban akartam meglesni, de sehol nem adták eredeti nyelven, ez pedig az a film, amit máshogy nem vagyok hajlandó. akármilyen jó is a magyar szinkron, a kalóznyelvet nem tudja visszaadni. elég az hozzá, már a múltkori Karibnál is úgy voltam vele, hogy klassz, szívesen elnézeget és arrr, de mostmár azért ennyi elég. aztán a végére az arcodba vágják a yoho életérzést, és mééég akarod *.* aye! na ez megint így volt. elvoltam, elnézegettem a mozit, örvendtem Fekete Szakállnak, meg hát a régi kedvenceknek, és ennyi. aztán már megint fogják, és odacsapják azt a kellemes, hétköznapi kalózkodást a végére, amitől anno beleszerettem az egészbe. számomra ezekben a filmekben soha nem a cselekmény, a történetszövés meg a kaland volt a lényeg, hanem maguk a kalózok, és maga a kalózélet. a hamisítatlan pirate's life. szóval hiába tudom, hogy legközelebb is ugyanígy lesz, hogy végiglazulom a mozit, és a végére lelkesedem be extra durván... akkor is ide nekem a Karib5öt! OO bring me that horizon...

Nincsenek megjegyzések: