2012. február 16.

the days of serpentines and roses


febr 13. előző nap együtt zúztunk haza a vonaton Jencyhez a melóból, másnap egész nap díszítettünk, készülődtünk, Untriedot vonyítottunk :D, aztán elkezdték lemondogatni az emberek a jövetelt, és az állomáson a megadott időben ott paráztunk, hogy jön-e valaki egyáltalán a mulatságra. Jency aszonta, ha nem jön senki, beleül a szemetesbe és sírva fakad, én meg úgy terveztem, hogy kínomban felröhögök majd :D na nem ez történt, egy egész csapat érkezett 8)

Farsangi Bál 2012
[a Coca-Cola reklám után szabadon]

Felvettem a partyszemcsim, mentem a bálba,
Volt ott Freddy, rendőr, ördög, diák, királylányka,
Én voltam a Fluor Tomi, és Jency volt az SP.
Hugh Hefner, csak arra vigyázz, nehogy elessé'! jeeeee XD

volt welcome drink, Sorbu nyüsztetés, jelmezes felvonulás, Partyarc, Mizu, Party Rock Anthem mikrofon frizkóban :D, tánc, karaoke, jelmezverseny, activity meg minden. másnap, mire felébredtem, már mindenki eltűzött, és élettársam, SP is nagyjából rendbe tette a kecót, én pedig kaja után indultam melóba

febr 14. kaptam Sanyitól meggy gumicukrot és egész nap szerelmes számokat dudorásztunk a Mekiben. megérkezett aztán Fluor Tomi a turné stábjával OO kedvesek voltak, aranyosak, kiszolgáltam Őket, és már tűztek is el. késő délután besétált aztán egy bácsi. esőként megdicsérte, milyen szép vendéglőnk van. bevallom, fenntartásokkal álltam hozzá, a lógó ruháihoz és a nagy, kék szatyrához. kért egy kávét, és csodálkozott, hogy deciben mérik. kérte, adjak neki én cukrot és miegyebet hozzá mert Ő nem igazodik ki az önkiszolgáló pulton, majd elmondta, hogy 80 x éves, nemrég halt meg a felesége, akivel 56 évig voltak házasok, a néni 77 éves volt. azt is hozzá tette, a felesége volt a jó, Ő a gonosz, dehát a gonoszok tovább élnek. először egy magas pulthoz akart leülni, de Gabika ajánlotta neki a McCafé részt, hogy ott foglaljon helyet. nagyjából egy órát töltött nálunk, ez alatt osztogatott csokis nápolyit és mandarint is, meg természetesen elbeszélgetett mindenkivel. mielőtt elment, ismét megdicsérte a helyet, és elmesélte, hogy véletlen tovább vitte Őt a busz, így hosszan gyalogolt idáig vissza, de azt mondta, megérte, és hogy a felesége elvesztése nagy fájdalom volt a számára, de itt most nagyon jól érezte magát... most is könnyek gyűlnek a szememben, ahogyan ezt mesélem, és ott akkor is szipogtam egy kicsit a kassza mögött, ahogy végül elért hozzám ez az élmény. szeretem a Valentin napot

xoxo Your Valentine

Nincsenek megjegyzések: