2012. február 10.

a Gréti Háztájőrző

az van, hogy kisebbik bratyóék Gárdonyban nyomulnak, én pedig befoglaltam a gréti kéglit 8) amolyan háztájőrzőként üzemelek. anyával feljöttünk tegnap éjjel, és meghódítottuk az egész világot! *.* két óra alatt gatyába ráztuk a helyet nagyjából, aztán vacsi és pihi. klassz volt :) ma meg meló után Evena kolleginával betörtünk a Ofotértba, beújítottam egy doboz napi kontaktlencsét, utána gyrosoztunk meg hambiztunk,  és vásároltunk Spar dolgot. most pedig megint itt nyomulok, egy kád forró vizet és egy jó tejeskávét követően folyik a pakolászás, rémuszosítom a helyet és szól az efelú. feeling van! jah és különben brendnyú a séróm. olyan, amilyen mindenkinek :D na jó, nem. pedig különben de XD a lényeg, hogy olyan, amilyen már volt egyszer. de anya csak annyit mondott rá, hogy ez a frizura neki Kökény Attilán se tetszik :D jó, mondjuk ezt akkor mondta, mikor durván bezseléztem, és felállítottam. de aszem eleget beszéltem a frizurámról XD

3 megjegyzés:

Joruus írta...

Milyen újra telepi-nek lenni ? :-)

Remus írta...

hard :D

Kumagoro írta...

Nekem mindegy a hajad, csak nézzél ki így XD

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=308152375874637&set=a.100942093262334.1986.100000396317147&type=3&theater