2012. február 28.

mekkora show

febr. 24. Töröksuli Alapítványi bál. ismerős arcok, maszkok, színpad, futkározó gyerkőcök, szendvicsezés a backstageben 8), retro zenekar, gyerekelőadások, rocky minden mennyiségben :D, Lazy Song rulez!, Feri és a matricás doboz, Tomika felbukkan 8), a pingvin is felbukkan OO, AKARODaPINGVINT!, mindenki ugrál!, a trollkodó sapkás srác elég hamar lepattan a haverja nyakából, mikor Fluor Tomi rámutat, hogy: üvöltsön velem minden csaj! XD, a tanári kar ropja a Mizura :D, dedikálás bambulás, tombola, farsangi legs-crossing, dansz, matrica felkutató hadművelet, elpályázás a kecóba

töröksuli tesiöltöző madafaka \m/

febr. 26. SPék ismét tiszteletüket tették nálam a Mekiben. kiszolgáltam őket, meg minden. mikor aztán elmenőben voltak, Krisztián odajött hozzám, és megköszönte a lemezkritikát, amit írtam zeneponthura. gondolom, kajálás közben összerakták a nevem meg FB, Twitter és más netes infók alapján, hogy én vagyok a cikkszerző. jófej gyerek, mondtam én

febr. 27. elvileg az volt a terv, hogy hazajövök, kidőlök, és alszom egy órát az Oscarig. szólt is az ébresztőm, de úgy kinyomtam, mint a huzat, így kb. az utolsó egy órára tértem magamhoz. de segáz, felvettem, és rögtön megnéztem az elejétől. tiszta haszon volt, így áttekertem a hosszú szüneteket 8) már napokkal ezelőtt sorra nyeltem be a jelölt filmeket, és egy jelentős részükön sikerült átrágni magam. nem voltam elragadtatva az idei felhozataltól, dehát nem is főleg amiatt nézem az Oscart, hanem a show és a felbukkanó emberek miatt. Billy Crystal rocks \m/, Robert Downey Jr. rocks, Emma Stone rocks, Zach Galifianakis rocks, Jonah Hill rocks, Sacha Baron Cohen rooocks \m/ :D Billy Crystal eddig 9szer volt az Oscar-díjátadó házigazdája, Meryl Streepet pedig 17szer jelölték a szobrocskára. mikor ez a két esemény pár évente egybe esik, én azt nevezem a csillagok együttállásának :D örülök, hogy a Midnight in Paris legalább egy díjat bezsebelt, mert nekem legjobban talán az tetszett a főkategóriás filmek közül, de részemről az Artist sikerével is elégedett vagyok. ha pedig nem lett volna még elég a díjátadókból -márpedig nem volt elég- , akkor az HBO gyorsan leadta a BAFTA feliratos változatát *.* "It's a work of astonishing depth - at least according to my maid, who I sent to see it for me." - Stephen Fry a Helpről XD hülye angol, angol hülye :D ó, és a másik szöveg, ami betalált nálam: "... and more recently he was the voice of JARVIS in the Iron Man, but he is so much more then just a voice. he has arms, legs, angles, nipples and even ears, which when put together in the correct order, give you the perfectly formed Paul Bettany" OO :D i  movies

Nincsenek megjegyzések: