2012. március 15.

everything is connected

febr. 29. járt nálam egy Szafi, kajáztunk, neteztünk, beszélgettünk, és volt sok citronyos sörünk

őőőrülten nekiállt tavaszodni odakinn, nagy vágyat érzek, hogy egy-egy délelőtt nekivágjak a világnak! a minap már Néma Bob módra támasztottam a napsütésben a ház oldalát és bringáztam is. egy fazon rohanni kezdett előttem az úton. nem volt egy John Cusack, de nagy vágyat éreztem, h utána kiáltsam: két dollár! XD

márc. 6. éppen Életfogytig zsarut nyomattam, amikor rám tört az ideg és FB vezettem le a feszültséget: a sorozatokban miért van belezakkanva minden király vörös fószer egy álszent kis affektálós szöszibe [lásd: Dexter, Életfogytig zsaru], aki édesen pillog, közben meg orrba-szájba szórakozik a sráccal, és baromira nem áll ki mellette, amikor kéne?... ez komolyan kiakaszt. és talán még rémesebb, hogy erre a valóságban is képesek ezek a nők, és nem csak a szőkék, és nem csak a vörös férfiakkal. tényleg ekkora barmok lennénk?... i think so...

márc. 8. dokinál jártam, április elején felfekszem az asztalra. fuckyeah! addig elvégeztetek pár szükséges vizsgálatot és intézek ezt-azt-amazt. folyt. köv.

márc. 12. Mary Poppins sajtótájékoztató a New York Kávéházban. sajnos elég gyér volt a hangosítás, így nem sok hasznát vettem a rögzített anyagomnak, de azért csak megszületett a cikk. nagyon impozáns az a hely, és persze a társaság is az volt. Szirtes tanár úr, Kocsák Tibor meg a színészek... mondjuk nem vágom, Jáksó Laci mit kolbászolt ott, de mindegy :D

nagy a hajtás a héten a Mekiben. eleve csak egy szabadnapom van, ráadásul itt a hosszú hétvége, a boltok ma zárva, mindenki hozzánk nyomul kajálni. csak NE pánikoljunk! anyúúú XD

a minap elkeveredtem a Hollywood-i takonyra, és megint szöget ütött a fejembe, hogy valamilyen módon folytatni kéne azt a blogot. még ha más helyen és más címmel is... hmhm.

befejeztem az Életfogytig zsarut. baromi kár, hogy csak két évadig tartott. ez nagyjából LieToMe színtű elkeseredettséggel tölt el :( bár ezt legalább lezárták viszonylag rendesen. Charlie Crews rocks \m/ aszem orvoslom majd a dolgot egy kis Homelanddel 8)

márc. 15. pacsi a márciusi ifjaknak! 8)

Nincsenek megjegyzések: